Kuidas elada üle nädalavahetused?

See on katsumus. Kuid selle eest pole tarvis põgeneda. Sest kui põgened, tegeled sellega lihtsalt hiljem. Tegele parem kohe.

Soovitus #1. Vaata üle ruum, kus sa üksi oled. Mis see tähendab? Sind üksiolemise hetkedel ümbritsev ruum on see füüsiline koht, kus sa parasjagu viibid. Ja see ruum peab sind toetama, mitte sind suuremasse auku vajutama. Vaata enda ümber ringi. Kuidas sa tunned end oma kodus? Kas sulle tundub, et need seinad toetavad sind ja sa tahad käega neid katsuda või tekitab kodus viibimine vastikust? Usalda oma keha ja seda, mida ta tunneb.

Kui see ruum tekitab sinus vastikustunnet, siis on kaks võimalust. Hakka seda ruumi sobivaks looma või kui sa seda praegu teha ei soovi, siis mine sealt ära. Mine jalutama. Mine loodusesse. Loodus toetab alati. Nägin kunagi üht oma küla naist küla vahel tiire tegemas. Päevi ja kuid sattus ta minu vaatevälja ja ma mõtlesin alati, et oo, kui tubli naine, käib end liigutamas. Alles hiljem taipasin, et ta jäi just sel perioodil üksi, mees läks ära. See naine valis oma ruumiks looduse. Looduse väest ja toest saad lugeda SIIT.

Soovitus #2. Kui valid selle võimaluse, et sinu ruumiks on siiski su kodu, aga sa tahaksid sellega enne midagi ette võtta, siis hakka peale! Kodu ümber tõstmine ja eelmise elu asjadest puhastamine on võimsamaid rituaale, mida sa saad praeguses hetkes teha iseenda aitamiseks. Ja üks pikemaid, kuna inimesel on asju ikka jube palju:-) Taustale vali kas vaikus või pane mängima muusika, mis sulle meeldib! Millel on tujutõstev rütm (mõtle, sul on üle pika aja võimalik kuulata muusikat, mis on täiesti sinu ja nii kõvasti kui torust tuleb!!! ja naabrid võivad mõneks ajaks kukele sõita.)

1. Tõsta esimesena ümber magamistuba. Pikemalt mõtlemata viska metsa vana voodipesu ja osta endale uus. Nüüd saad valida ainult endale meeldiva voodipesu ja teha voodist oma voodi. Ühe inimese voodi. Tõsta ka voodi teise kohta, viska magamistoast välja KÕIK asjad ja vidinad, mis meenutavad ühist möödunud elu. Mina lammutasin lahti terve seinakapi, mis meenutas mulle tervenisti eksi. See töö võttis terve õhtu ja öö. Kapis rippusid veel tema riided, need pakkisin kokku ja viisin garaaži, hiljem vedas ta need sealt mnema. Ühist elu esemete hulka kuuluvad ka näiteks ehted, mida ta on sulle kinkinud. Mina viskasin enamiku neist ära ja osa, mida ei raatsinud, andsin tütre kätte. Ma põletasin ära ka vanad armastuskirjad, sest need tegid jubedalt haiget sel hetkel. Siiamaani ei kahetse.
Hästi oluline on mõelda, et sa teed praegu iseendale ruumi, UUT RUUMI, mitte ei organiseeri omale eelmise elu muuseumit, kus hiljem ringi jalutada ja eksponaate hardalt vaadelda. See ruum peab saama täiesti vabaks eksi energiast, teie ühisest energiast, sest see ei toida sind kuidagi. Ja on ka täiesti selline variant, et viid oma uue magamistoa tervenisti teise tuppa ja teed endisest magamistoast mingi muu toa.
2. Järgmisena tõsta ümber teised toad, köök ja kõik muud ruumid. Terve maja käi üle selle pilguga, et mida puhtamaks saad seda eelmise elu asjadest, seda parem.
Ma toon siin sisse nüüd esimese "ÄRA":-) Ära halasta millelegi. Sinu peas hakkab varem või hiljem pirisema see pärdik, kes ütleb, et ta on ikkagi mu laste isa või ema, kuidas ma viskan ta asju minema... Asjadel on tohutu jõud sind tagasi auku viia. Igakord, kui sa kodus ringi liigud ja silm satub asjale, mis on nn eelmise elu asi, siis meenub sulle kõik, sest neisse on talletunud kogu elatud elu energia. Samas on sul vaja tegelda praegu iseendaga. Vabane sellest jõust ja tee omale ruumi, anna omale võimalus hakata paranema. Kui sa aga sellega kohe hakkama ei saa, pole ka hullu midagi, lükka pisut edasi. Aga kui sa pole paari nädala jooksul asunud asjades revisjoni tegema, siis kutsu sõber seda sinu eest tegema. See on omamoodi lõbuski, sest neil pole sinu asjadega mingit sidet ja ruum saab isegi puhtam!

Kodu ümber tõstmine, vana minema viskamine ja uue asemele toomine ei ole ühe õhtu töö, vaid kestab mitu kuud. See on hea tegevus, millega tühjust täita ja samas ka üks ägedamaid puhastumisi. Kui mina selle ette võtsin ja mu sõbranna mu uut loomingut nägi, siis ta ütles, et tead, selles kodus näen ma nüüd sind:-) Ja ma hakkasin seal ka ennast nägema. Sedasi saadki ennast toetava ruumi, mis on sinulik, peegeldab sind, ja viib sind edasi. Kui sul on raske ja viibid parasjagu mujal kui kodus, siis on oma uude ruumi supermõnus tunne tulla!

Kommentaarid