Pool on tehtud, pool on minna ehk 45 asja, mis on elus hästi

Sain paar päeva tagasi 45. Meie suguvõsa naiste geene vaadates peaks nüüd pool tehtud olema ja pool või enamgi veel ees olema. Minu vanaema elab ja on 93 ja paljutki on mul temast. Mu ema on veel noor - 69, aga tema kangust vaadates, mis tuleb tal oma emalt, ja palju on mus temastki, siis ma usun, et elu veab mind veel pikalt kaugele. Lisaks on mul tädi, kes on sama hull nagu mu ema, täditütar, kes veel hullem, nii et - go figure, miks ma nii arvan, et ma vean välja ja kaugele! Pluss, mind lükkab mu oma tütar. Ja teinekord päris valusalt :-)

Oma sünnipäeva puhul tegin omale nimekirja - 45 asja-värki, mis on minu elus hästi ja mis mulle meeldib oma elu juures. Soovitan selliseid nimekirju teha, kuna seda lugedes saad laksust mõnusa tunde, et TEGELIKULT ongi kõik hästi. Mida aeg edasi (ja vanemaks saad), seda paremaks läheb.

Lubage esitleda - siin on minu nimekiri!

1. Mul on kaks ägedat last. Tarka, iseseisvat ja omanäolist. Oma mõtetega ja ülihoolivat.
2. Mul on äge laste isa ja eksmees. Mees, kes hoolib minust väga, hoiab ja armastab mind siiamaani...
3. Mul on töö, mida ma armastan.
4. Ma saan kirjutada. Ükskõik, millest. Põhimõtteliselt kõigest.
5. Ma saan uuesti lugeda - mingi aeg ma ei suutnud tekstidesse keskenduda, aga nüüd lippavad raamatud taas käes ja käest.
6. Mul on enamasti hea tuju ja rõõmus meel, mis pole kuskile kadunud. Vaatamata sellele, et vahel on rõõm lihtsalt face, pole mitte keegi suutnud sellesse auke astuda.
7. Mul on oma kodu. Armas maja heas kohas.
8. Ma tulen rahaliselt välja.
9. Ma saan liikuma, sest mul on auto, millega mulle meeldib sõita ja mille toimimise eest hoolitseb minu eks.
10. Ma saan teha ja anda trenne - see on äge vaheldus.
11. Mul on oma vanuse kohta hea vorm.
12. Ma näen oma vanuse kohta noorem välja (haa! - geenid :-) )
13. Mul on väärt kogemusi  - nii elulisi kui ka tööalaseid, mida saan igapäevaselt enamasti rakendada.
14. Mul on töö, kus ma saan olla vaba oma otsustes.
15. Mul on võimalik oma töö kõrvalt elada eraelu.
16. Ma olen tehnikas suht arusaaja ja käin ajaga kaasas.
17. Ma saan kodu juures lõdvalt hakkama nn meeste töödega.
18. Mul on ema ja vanaema.
19. Mul on lahe tädide kamp.
20. Mul on äge vend ja vennapere.
21. Mul on uue kodu aias puud ja põõsad, mida ma olen endale alati igatsenud: murel, pirn, kuldvihm, marjapõõsad ja suured puud.
22. Mul oli mune palgaläbirääkimistel endale kindlaks jääda. Hea mulle, hea teistele.
23. Ma tean, et mind hinnatakse.
24. Mul pole susse mehi vaja, ma olen rohkemat väärt.
25. Mul on kodus esimest korda toalilled, kes elavad hästi ja on lopsakad.
26. Ma pole esoteerikast lolliks läinud ja elan kaks jalga maa peal.
27. Ma oskan teisi aidata.
28. Mul oli sügis-talvel oma õpituba lahutatud inimestele ja mul on plaanis sellega uuel hooajal jätkata.
29. Mulle pakuti raamatu kirjutamist - nipid-võtted lahutusest ülesaamiseks oma kogemuse põhjal.
30. Mu kassidel on kodu, kus elada.
31. Mul on hea meel, et ma ei lasknud meie vana kodu müüa.
32. Ma olen saanud pruuniks 2. juuniks.
33. Mulle meeldib oma kodus olla niisama, vaadata filme, lugeda, tukkuda ja puhata.
34. Mulle meeldib, et niisama olemine on nüüd kerge.
35. Ma tean, et ma ei pea omale meest tahtma ega otsima, õige ja normaalne mees - mees, kes hoolib ja saab minuga hakkama - tuleb.
36. Mulle meeldib muusika ja tantsimine.
37. Mul on hea meel, et mul on sõbrad.
38. Mul on super töökaaslased.
39. Mul on sigaäge ülemus.
40. Mu lastel on kihvtid elukaaslased, munadega ja selgrooga noored.
41. Ma ei karda erineda teistest inimestest.
42. Mul on tunne, et praegu on kõik hästi ja läheb aina paremaks.
43. Mul on oma turvavõrgustik, mis on ajaga aina tugevamaks muutunud ja ma tean, et kui midagi tõeliselt tõsist, siis on mul inimesed, keda võin öösel üles ajada ja appi kutsuda.
44. Ma olen elus ja äge naine, kuigi vahel on kahtlused, aga seegi on OK.
45. Mulle meeldivad nimekirjad! :-)

Kommentaarid